الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

عروسه الاخيره _بقلم محمد محمود

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

اللغز المرعب لعروس الدقهليه الحلقه الثانيه والأخيرة للكبار فقط  
فلقوها في حالة غريبه جدا. حالة صمت ودوهان وبكاء. وكمان كل شويه يغمى عليها وتفوق. واللي زاد وغطا انا جلها ڼزيف شديد فأخدوها كلهم وطلعوا على المستشفى والدكتور عملها حاجة بسيطة كده علشان يوقف الڼزيف وبعد ما خلصوا في المستشفى خلاص هياخدوا أميرة علشان يرجعوها بيت جوزها. أميرة ما كانتش عاوزة ترجع.
وبمعنى أصح كانت خاېفة إنها ترجع وكمان خاېفه إنها تحكي أهلها. ساعتها حاولوا إنهم يطمنوها ويهدوها وبالفعل رجعوها بيت جوزها وياريتهم مرجعوها تاني يوم الفرح عدا وفات ولكن.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
تالت يوم الصبح الأمور زادت أكتر من الأول أميرة بتشوف خيالات وكيانات مرعبة في البيت ومحدش فاهم إيه ده أحمد جوزها ساعتها قلك مش هينفع كده دي شكلها ممسوسة أو معمول لها سحر وده اللي بيخليها تشوف الكائنات دي أنا هاخدها لشيخ ويشوف في إيه وكل ده حسب كلام أحمد المهم بالفعل أخدها وراح للشيخ.
وبعد ما طلع من عند الشيخ أخدها وراح لبيت أهلها حسب طلبها. أميرة أول ما دخلت بيت أهلها جريت على أوضتها وهي بټعيط و مڼهارة فأحمد قعد شوية وقالهم أنا اضطريت أوديها لشيخ قبل ما آجي عندكم وده لإنها ممسوسة من الجن وبعد ما قعد شوية قلهم يلا هستأذن وأخد مراتي وأمشي. فأميره في اللحظه دي. مكنتش بتردد غير جملة أنا ضعت.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
أنا خلاص ضعت. ضاعت. إزاي وليه محدش من أهلها كان فاهم حاجة وكمان قالت لأختها كلمة غريبة جد ا أنا خاېفة من اللي هيحصل بعد كده. وكأنها كانت حاسة باللي هيحصلها أهل أميرة ساعتها ما كانوش فاهمين هي بتقول كده ليه أو إيه اللي هيحصل وكل إللي أحمد قاله اليوم ساعتها هي بس حالتها النفسية سيئة بسبب تغيير المكان.
أميرة محتاجة شيخ قوي. وهتبقى زي الفل. وأخد أميرة ساعتها ومشي وراح على شقته في الجمالية في محافظة الدقهلية واليوم التالت عدى وخلص وجيه اليوم الرابع. اليوم الموعود في بداية اليوم الرابع أخت أميرة اتصلت بيها عشان تطمن عليها. فتفاجئت إن أميرة بتقول لها كلام غريب مش مفهوم
ودخلت في حالة هلوسة وراح جاي الخط مقفول مرة واحدة في وشها أخت أميرة. رجعت واتصلت عليها مرة تانية وفعلا الخط فتح بس إللي رد مش أميرة. أحمد جوزها إللي رد عليها وقلها أختك مابقتش طبيعيه نهائي. أنا دلوقتي هروح أجيبلها شيخ قوي وأجيبه وأجي للبيت وما يعديش بعدها غير ساعات معدودة في نفس اليوم ييجي اتصال من أحمد لأهل أميرة وبيقول لهم أميرة خلصت على نفسها من 
أكيد أنتم فاهمني طبعا الخبر نزل على أهل أميرة زي الصاعقة وبقى كل واحد منهم يجري علشان يشوفوا بنتهم حصلها ايةده رابع يوم فرحها يا

انت في الصفحة 1 من صفحتين